Jump to content


Photo

Temas Para Blogger


  • Faça o login para participar
2 replies to this topic

#1 Rangel d'Jesus

Rangel d'Jesus

    Novato no fórum

  • Usuários
  • 1 posts
  • Sexo:Masculino
  • Localidade:Brasil
  • Interesses:Troca de informações, aprendizado etc.

Posted 10/10/2014, 12:13

Olá meus amigos. :ponder:

Estou querendo mudar o tema de meu site, mas já procurei na internet e os que encontrei não gostei, aqueles que achei interessante era para WP, alguém pode indicar sites que vendem templates?

Att,
Rangel d'Jesus

#2 michaelweb

michaelweb

    Turista

  • Usuários
  • 25 posts
  • Sexo:Masculino
  • Localidade:Torres

Posted 03/07/2017, 14:41

E que tal fazer a criação de um site totalmente responsivo? Eu digo isso porque o wordpress é ótimo para isso. Visto que ele oferece além de diversos layouts responsivos, inúmeras ferramentas para gerar tráfego no seu site. Eu sou muito fã do wordpress, e aqui em Criciúma tenho diversos clientes com site feito em Wordpress. 



#3 Jeremyalgon

Jeremyalgon

    Normal

  • Usuários
  • 86 posts
  • Sexo:Feminino
  • Localidade:Hoskins

Posted 13/09/2017, 07:44

Asics Gel Upcourt
Caffeine is definitely so rejuvenating isn't it? You might speculate ways to enjoy your gourmet coffee diversely than one does. Make certain you haven't discovered each solution open to you. Keep reading to learn just ways to spice up that up coming glass of joe every morning.

21524-supra-skytop-2-black.jpg

One method to demonstrate your respect for your electronic mail members is always to make them validate their subscription following a certain amount of time. They will likely value it when you question them, after half a dozen to 9 months, if they nevertheless desire to get your e-mail. You may also take advantage of the event to help remind them of your worth you may have supplied for them over the past several weeks.

7801-nike-air-force-1-low-black.jpg




0 user(s) are reading this topic

0 membro(s), 0 visitante(s) e 0 membros anônimo(s)

IPB Skin By Virteq